🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(4)

(ثبت: 6313) تیر 29, 1397 

گفتند که وعده تو وُ دل با هم

در جمعه،زمان عاشقی،آقا هم

دیگرتو چرا ؟!،مگرچه سرزد که چنین

تحریم نموده ای شما ما را هم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی رفیعی

    تیر 30, 1397

    سلام و درود استادابوطالبی نژاد سیدگرانقدر

    بسیارزیبا بود

    ان شاءالله ماجور باشید

    به امید ظهور هرچه نزدیکتر حضرتش :

    اللهم عجل لولیک الفرج

     

     

     

     

  2. درود جناب رفیعی عزیزوارجمند

    سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی

    سربلندباشید

    ان شاءالله

  3. عظیمه ایرانپور

    تیر 31, 1397

    درود بر شما

    زیباست

    اللهم عجل لولیک الفرج

    • درود خانم ایرانپور گرامی
      سپاسگزارم از اظهار لطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

      آمین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا