🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(5)

(ثبت: 6349) مرداد 5, 1397 

با جرعه ای از یاد تومستیم اما

در قاب در عشق نشستیم اما

دادی توبه دل وعده آدینه که ما

دلواپس دیدن تو هستیم اما

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی رفیعی

    مرداد 18, 1397

    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام و عرض ادب استادابوطالبی نژادسیدگرانقدر

    بسیار زیبا 

    اجرتان ان شاءالله با حضرت صاحب الزمان عج

    در پناه خداوند منان

    • درود جناب  رفیعی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید

      خداوندپشت وپناهتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا