🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(6)

(ثبت: 6389) مرداد 12, 1397 

می آیی و باغها شکوفا با تو

می گردد داغها شکوفا با تو

تو چشم وچراغ همه ای،خواهدشد

هر چشم و چراغها شکوفا با تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 13, 1397

    سلام و درود 

    به امید ظهور آن بزرگ منجی عالم بشریت 

    در پناه خدا

    • درود جناب استاد طارق عزیز
      سپاسگزارم ازحضورواظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید

      خداوندنگهدارتان

  2. مرداد 14, 1397

    الا ای کز تو می بیند صفا دل

    نشد جز با تو هرگز آشنا دل

    بگو یکباره جانا تا کی و چند

    کشد بار غم هجر تو را دل

    درود بر دوست بزرگوار و سید علمدار. موفق باشید

    • درود جناب استاد حاج محمدی  عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید

  3. علی رفیعی

    مرداد 18, 1397

    صلی الله علیک یا ابا صالح المهدی عج

     

    سلام استاد و سیدگرامی جناب ابوطالبی نژاد عزیز

    بسیار عالی

    به امید ظهور حضرت ولی عصر عج

    التماس دعا

    در پناه خدا

     

     

     

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا