🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(7)

(ثبت: 6420) مرداد 19, 1397 

می آیی و عشق با تو مفهومترین

بهر دل من که از تو محرومترین

می بینی که شیعه توهست هنوز

مانند جدت حسین(ع) مظلومترین

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی رفیعی

    مرداد 20, 1397

    اللهم عجل لولیک الفرج

    درود و سلام سید گرانقدراستادابوطالبی نژادعزیز

    موفق و پیروز و سرافراز باشید

    • درود جناب رفیعی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید وبرقرار

  2. عظیمه ایرانپور

    مرداد 22, 1397

    درود بر شما

    زیباست

    اجرتون با مولا

    • درود  خانم ایرانپور گرامی
      سپاسگزارم ازحضورواظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

      مولا یاورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا