🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(8)

(ثبت: 6452) مرداد 26, 1397 

می آیی و پر از آبها دریاها

جنگل سبز و صنوبر و افراها

آن لحظه عزیزمصر دلها،تعبیر

می گردد با ظهور تو رؤیاها

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 28, 1397

    درود بر شما

    زیباست

    مصرع دوم رو نتونستم روان بخونم

    • درود  خانم ایرانپور  گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی

      مشکلی نداره ،باکمی دقت بیشتر درخوانش  روان خوانده می شود
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا