🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق شدن به چشم تو

(ثبت: 5508) بهمن 25, 1396 

عاشق شدن به چشم تو، کاری قشنگ بود
    
        چشم تو عشق بود و شکاری قشنگ بود

رفتم شکارِ عشق و به عشقت شدم شکار
    
        این کار، کارِ طُعمه¬گذاری قشنگ بود

عاشق شدن به چشم تو، یک اشتباه داشت
    
        این که نگار، یارِ نگاری قشنگ بود

هر کار بود، کردم و او ماندنی نشد
    
        زیرا قرارِ او به قراری قشنگ بود

وقتی کبوترِ غزلش اوج می¬گرفت
    
        دیدیش یا نه؟ عشق¬نثاری قشنگ بود

وقتی که رفت، با گِلِّه¬ی چشم¬هام گفت
    
        این بازی¬اش به خاطر یاری قشنگ بود

او رفت و، من کنارِ جدایی نشسته¬ام
    
        ای کاش! باز، لحظه¬شماری قشنگ بود.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1396

    درود بر شما 

    عالی ست 

    موفق و  موید باشید 

    در پناه خدا 

  2. مهران اسدپور

    بهمن 28, 1396

    دروها دوست عزیز …

    زیبا بود…

    دستمریزاد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا