🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 3877) فروردین 29, 1396 

بنام خدا

 

 

 

با نور سرخ
خواهم نوشت :
گلوی نازک ِ
اصغر (ع)

 

 

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    فروردین 30, 1396

    درود بر شما جناب شرافت مولا

    عالی ست

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید

  2. با سلام و احترام

    درود خداوند بر شما

    سپاس از بابت خواندن و نظر دادن بر شعر بنده

    سلامت باشید انشاء الله تعالی

    یا حق

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 1, 1396

    درود بر شما

  4. با عرض سلام و ادب

    سپاس از شما بابت خواندن و نظر دادن بر شعر بنده

    درود

    موفق باشید