🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورائیم

(ثبت: 214625) شهریور 17, 1398 
عاشورائیم

افتخارم هست،عاشورائیم
عاشـقِ عبـاسم و مولائیـم
در تمـامِ لحظه‌های زنـدگی
پُرشــده از مِهرشان،تنهائیم
بادلی لبریز از عشقِ حسین
بانگاهی خیـس ازرسـوائیم
کوفیان‌راازچـه‌لعنت‌می‌کنم
من که در بنـدِ دلِ دنیـائیم
سـاقیم،گویدشفاعت میکند
این بُـــوَد آینــدهٔ رؤیـائیم
سـایه‌یِ دستِ علی‌اصغربُوَد
در دوعــالَم عشقم و دارائیم
لیــتنی کنت مَعَـک یا ســیدی
کـربلا را دیــــده و زهـــرائیم
خوانَمَت‌ازراهِ‌دوری‌یـاحسین
از غمت‌خاموش شد بینائیم
فارسی گـویم چوازدینِ خدا
از دیـارِ مَـردُمی دریـائیـــم
هـر کـه آمد در دلـش آزادگی
پابه پایَش این دلِ شـیدائیم
غرقِ دریـایِ گنه هسـتم ٬ولی
عشقتان شـد بالِ بی‌پروائیم
بـود و نــابود و تمامِ زنــدگی
کــربلا شــد ٬ موجبِ پیــدائیم

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 17, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    بهره مند شدم از حضورتون

    کوفیان‌راازچـه‌لعنت‌می‌کنم
    من که در بنـدِ دلِ دنیـائیم

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 17, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    اجرتون با مولا🌹

  4. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1398

    سلام و درود

    عالی ست
    اجرتان با خدای شهیدان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا