🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک آسمان

(ثبت: 246666) فروردین 12, 1401 
اشک آسمان

اشک آسمان

هر شب‌‌ که‌ دلِ ستاره‌ها می‌گیرد
بر چهرهٔ ماه، غصه جا می‌گیرد
از دیـدهٔ ابر، اشکِ غم می‌ریزد
خورشید سپیده‌دم عزا می‌گیرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 12, 1401

    خورشید سپیده دم عزا می گیرد

    بسیار زیبا
    درودها جناب حسنی گرانقدر

    🌸🌿🌸🌿🌸

    • سلیمان حسنی

      فروردین 12, 1401

      سلام وسپاس برشما.پاینده و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا