🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سلیمان حسنی

غرور و…………………………………….

غربت و……………………………………

شعرنو-نیمایی

خوانش: 104

سپاس: 0

غریب آشنا

اشـک می‌بارد زِ چشمِ تـا ابـد بارانی‌ام

غزل

خوانش: 173

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

سلیمان حسنی

دلخسته

سلیمان حسنی 24 اردیبهشت 1401

 

شدم‌ از دوری‌ات‌ ای‌ جانِ‌ من‌ بیمار، می‌دانی

غزل

خوانش: 288

سپاس: 0

سلیمان حسنی

اشک آسمان

سلیمان حسنی 12 فروردین 1401

اشک آسمان

هر شب‌‌ که‌ دلِ ستاره‌ها می‌گیرد

رباعی

خوانش: 519

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

عشق‌ در پشتِ‌ نگاهی‌ گُذرا ، گم‌ شده‌ بود

غزل

خوانش: 560

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

 

با این‌ همه‌ شیدایی

مسمط

خوانش: 428

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

 

در سینهٔ‌ ما حالا، صد غصه‌ به‌ یک‌بار است

خوانش: 548

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

دلِ مـا بـا دلِ دلــدار ، جهـانی دارد

خوانش: 189

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

کَس‌ ندیده‌ست زِ من دیدهٔ‌ بارانی را

خوانش: 221

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

 

آسمانی ‌تر زِ چشمانت ‌کجاست

خوانش: 226

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

سلیمان حسنی

عشق ناب

سلیمان حسنی 08 شهریور 1399

 

چشمِ‌ گریان، در عزای ‌آن جناب آورده‌ام

خوانش: 222

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

 

وقتی دلم از کوچهٔ عشقِ تو گذر کرد

خوانش: 254

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 5

 

غمزده‌تر ، از دلِ بیمـار کو

خوانش: 289

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

جانِ ‌من و طاقِ دو ابروی تو

خوانش: 583

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

دلیلِ بودنم توئی ، نــگارِ دلربایِ من

خوانش: 580

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

 

هـر دَم، مـرا می‌داد آزار

چهارپاره

خوانش: 233

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

سخن ‌خوب ‌است‌ با د‌لدار باشد

خوانش: 256

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

در سینه ‌غمی ‌هست‌ هویدا شدنی ‌نیست

خوانش: 290

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 3

سلیمان حسنی

و سکوت

سلیمان حسنی 03 خرداد 1399

 

من ‌و یک ‌دلِ بیقـرار و سکوت

خوانش: 290

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

افتخارم هست،عاشورائیم

عاشـقِ عبـاسم و مولائیـم

خوانش: 414

سپاس: 4

تعداد نظر: 4