🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلخسته

(ثبت: 247697) اردیبهشت 24, 1401 
دلخسته

 

شدم‌ از دوری‌ات‌ ای‌ جانِ‌ من‌ بیمار، می‌دانی
شده‌ سیمای‌ من‌ از غصه‌ زرد و زار می‌دانی

فراری‌ شد زِ ما آرامش و لبخندِ دلچسبی
سرِ سازش‌ ندارد با دلم انگار ، می‌دانی

منم‌ دلخسته‌ از این‌ روزگارِ سختِ‌ بی‌مِهری
که‌ تکرارست‌ روز و ساعتم، تکرار می‌دانی

امیـدم هست تا با مرهمِ دستانِ گرمِ تو
که‌ روزی‌ بگذرم‌ زین‌ دورهٔ دشوار، می‌دانی

زِ داغِ کینـه و رنـجِ غـرورِ بی دلیـلِ من
گـرفت آئینـهٔ قـلبِ مـرا زنگار ، می‌دانی

بیا ای‌ بهترین‌ غمخوارِ روزِ سختِ‌ حامی‌ تا
بگویم بهرِ تو از این همه، اسرار می‌دانی

دلم لبریز از عشقِ تو و امّیدِ وصلت شد
که‌ یاری‌ نیست‌ جز تو، یارِ مه‌رخسار‌ می‌دانی

تـو تنهـا مَحـرمِ ناگفته‌های این دلِ تَنگی
نمودم با تمامِ عشق ، این اقرار، می‌دانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا