🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورایی

(ثبت: 4420) تیر 13, 1396 

 

بنام خدا

 

 

به قائم عظیم عاشورا حضرت مختار

 

 

 

 

 

به سمت نور برو
و شب کوفه را
به آفتاب خدا بِرَسان
و پرچم خونین تو ,
نوید پیروزی ِ
اسلام ِ حسینی (ع)  ,
بَر سپاه ظالمان است
تا خورشید عشق باشی
و بیقرار شهیدان کربلا هستی
و بیقرار بهشت خدا باش !

 

 

 

 

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 14, 1396

  2. با سلام و عرض ادب

    سپاس از حضور ارزشمند شما

    موفق باشید

    با احترام

    یا حق