🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 5530) بهمن 29, 1396 

بنام خدا

 

 

 

 

 

 

 

 

به حضرت قاسم (ع)

 

 

 

 

 

 

 

ای قاسم (ع) ,
ای گل ِ ساقه شکسته ,

سلام آبی ِ خدا بر تو باد
و نور حسن (ع)
در وجود توست
و صحرای کربلا ,
نور سرخ ترا ,
که تا عرش خدا می رود
برای قلب خدا ,
به یادگار می گذارد
و آیه ی عاشورا ,
سَر ِ کوچک توست
که رور نیزه
عسل  می خورَد
عسل ِ خون !

 

 

 

 

 

 

 

 

سید محمد حسین شرافت مولا

 

سه تخلص  ( نورانی شیرازی  ,   حسین شیرازی  ,   نصرتی )

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مدیر سایت

    بهمن 29, 1396

    پایدار باشید 

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 29, 1396