🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عبور

(ثبت: 254345) دی 8, 1401 
عبور

 

انعکاس نگاهت
جا مانده بر ثانیه هایم
صفحه ی روزهایم
پر شده از
رد صدایت
بی آن که بمانی برایم

 

#شیدا شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما بانو شهبازی گرامی

    زیبااا ست

    بهره بردم از شعر قشنگتان

    شادکام باشید

    💐🙏👏👏👏👏🌺

  2. سلام
    کوتاه زیبایی بود
    درود

  3. سلام

    سخن از عشق بگویید
    که این چاره دردِ دل هاست

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  4. سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا