🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی نورمحمد خدابنده
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار نورمحمد خدابنده

خود خریدن به ز رهایی های عالم

نورمحمد خدابنده 03 خرداد 1400

 

یارا هر چه پای کوبی کنیم

سایر

خوانش: 193

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

ستاره کوبنده در دل شب

نورمحمد خدابنده 02 خرداد 1400

 

گفت آن ستاره کوبنده در دل شب **** دلم را نیست عاری از عشق رب

سایر

خوانش: 175

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

مست و بی خواب دایم

نورمحمد خدابنده 30 اردیبهشت 1400

 

هی باده در جامم کنید *** می رهسپار این جانم کنید

سایر

خوانش: 176

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

طاقت سنگ

نورمحمد خدابنده 29 اردیبهشت 1400

 

من نگویم که گویای صحن و اهل عرفانم …. که خود گویا و سخن هاست بر زبانم /

سایر

خوانش: 198

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

روایت حق

نورمحمد خدابنده 28 اردیبهشت 1400

 

سایر

خوانش: 177

سپاس: 2

تعداد نظر: 3