🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق اهورایی.عارفانه.عاشقانه 563

(ثبت: 239905) خرداد 27, 1400 
عشق اهورایی.عارفانه.عاشقانه 563

 

عشق اهورایی.عارفانه.عاشقانه 563

وقتی که تو را دیدم ، گفتم که چه زیبایی
در میکده نوشیدم ، زان عشق اهورایی

یار و می و میخانه، امشب همگی جمعند
من در عجبم ای یار، از این همه شیدایی

بر باد دهی یارا ، دین و دل و ایمانم
با چشم خمار خود ، با شیوه‎ی رویایی

از چشم سیاه تو، امشب نبرد خوابم
آتشکده شد این دل، زان شیوه‎ی لیلایی

ما را نبود راهی، بر میکده‎ی مستان
ما را در میخانه ، راندند به رسوایی

حیران شده ام ای یار، از این همه تنهایی
شهره شدم از عشقت، در شهر به سودایی

باقر شده حیرانت ، افتاد به تنهایی
بیخود ز خودم کردی، درمان دل مایی

#محمد_باقر_انصاری_دزفولی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا