🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جان من..562عارفانه .عاشقانه

(ثبت: 240025) خرداد 31, 1400 
جان من..562عارفانه .عاشقانه

جان من..562عارفانه .عاشقانه

از چه روی ز یاد من، ای که تویی جهان من
هر نفسم به یاد توست، ای که ز توست جان من

بی تو خزان عمر من، بی نفس بهار تو
کوته و بی ثمر شده، آهِ من و فغان من

گر چه به خواب رفته ای، خسته خراب رفته ای
باز بیا کنار من، ناجیِ کهکشان من

ناز بکن، جفا بکن، سرد و سیاه تا بکن
در شبِ سوت و کور من، نام تو بر زبان من

بی تو همیشه سوختم، با تو چه خوب زیستم
کار من است یاد تو، تا تو شوی از آنِ من

تا که وزید باد عشق، در گِلِ و در سرشت من
تشنه ی دیدنِ تو شد، تشنه ی تو نهان من

6/5/99
#محمدباقر_انصاری_دزفولی

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. کبری محمدی

    خرداد 31, 1400

    سلام
    اثری زیبا و دلنشین
    قلم تان همیشه نویسا
    پاینده باشید
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. سلام
    مهرتان پاینده باد شاعر گرامی
    فیضی بیکران بردم از محضرتان
    تا درود دیگر بدرود
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. مجید محمدی

    خرداد 31, 1400

    درود بر شما فرهیخته گرامی بسیار زیبا و پر احساس سرودید👏👏🌹🌹

    • سلام شاعروادیب بزرگوار
      ممنونم از لطف شما
      همیشه شاد و تن درست باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    خرداد 31, 1400

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

  5. نسرین حسینی

    خرداد 31, 1400

    بسیار زیبا بود

    درودها برشما استاد گرامی
    قلمتون مانا
    🌺🌺

    • بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمااستادعزیز
      می فرستم من سلامی بر شما
      از جان ودل
      بس درودی بیکرانی
      می نهم بر لطفتان
      🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  6. حستان بسیار زیبا و دلنشین بود.
    پاینده باشید و قلم زیبایتان مانا 😊💐💐💐💐

    • مهرتان پاینده باد
      شاعر گرامی
      فیضی بیکران بردم
      از محضرتان
      تا درود دیگر بدرود
      ❤️❤️❤️❤️❤️

  7. سلام و آفرین بر دل و طبعتان🌺

  8. سلام و درود و احترام ❤️🙏

  9. درود بیکران استاد انصاری
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا