🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق حقیقی

(ثبت: 260330) خرداد 7, 1402 

 

از خاطر خود خاطر جز یار ببر
تا عشق حقیقی بکند در تو اثر

از معدن جان برون ببر آهن و مس
تا معدن جانت بشود معدن زر

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 7, 1402

    سلام و درود و خیر مقدم

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 8, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    🙏🌹🙏🌹🙏🌹💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا