🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق یعنی ترانه خوان باشی

(ثبت: 240446) تیر 23, 1400 

سروشی تقدیم تان:

عشق یعنی ترانه خوان باشی/
عاشقی، بین عاشقان باشی/
توامان، شعر بی امان باشی/
یا سکوتی پُر از بیان باشی/
عشق، نام خداست.//

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 23, 1400

    درود ارجمند

    👏🌺🌷🌺🌷🌷🍃

    عشق یعنی تمام خوبی ها
    جرعه جرعه بجام خوبی ها
    قصه ی ازدحام خوبی ها
    شکرین شهد کام خوبی ها
    بهتر از عشق دیده ای آیا؟
    ◇◇◇

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 23, 1400

      بهتر از عشق دیده ای آیا؟
      سلام و درود و ارادت
      جناب معصومی عزیز❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا