🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق یعنی دیار بابلعشق

(ثبت: 266668) دی 12, 1402 
عشق یعنی دیار بابلعشق

 

بابل ای شعر نغز تر، بابل!

دشت پر آب سبز روح افزا

شاهد مست جلوه گر، بابل!

دوستت داشتم ولی حالا

دارمت دوست، بیش تر، بابل!

عشق یعنی دیار بابلعشق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 13, 1402

    سلام و درود

    خیلی هم عالی
    آفزین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سلام و درود و ارادت
      خداوند، یار و نگهدارتان ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا