🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق یک سویه

(ثبت: 244179) دی 15, 1400 

 

تا آئین تو شد بی وفایی
من کودکی افسرده از دایه جدا
که سرنوشتش شده تنهایی

سنگدلی و بیهوده ریزد گوهر اشکم
دریغا به ترازوی نگاهت مطلا بود

مثل شمع سوختم و پروانه وار پریدی
این عشق یک سویه از آغاز خطا بود

قصه ی پُر غصه ام هرگز نخوانده ای
ای اولین و آخرین آرزوی من
دیریست مرا به خاک سیاه نشانده ای

دارم شکوه ها از تو با خدا
آنچنان که عرش را به لرزه درآوردی

زندگی مثل زندان و
منم آن محکوم به ابد
و تویی که این حکم نا روا کردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):