🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 227813) خرداد 22, 1399 

 

من به زیر افکنده سر چون بید مجنون
چون تو باشی همچو سروی سهی بالا

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1399

    درود بر شما ظهوری عزیز
    💐

  2. درود بیکران جناب ظهوری عزیز
    لب مریزاد
    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا