🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 2073) مرداد 5, 1395 

تب کردم و لرزیدم و ناگاااااه…دلم رفت

آن واژه که با آن پدرم سوخت همین بود.!     (عشق)

با سلام به همه دوستا و استادای عزیزم

بنده در مسافرتم و دسترسی به نت و وقت خالی ندارم.

و پی کتابم هم هستم.

انشالله اومدم شعر رو از سر میگیرم

التماس دعا دارم.

یاحق

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. دنیا تیموری

    مرداد 6, 1395

    سلام

    خوش بگذره

    تب کردم و لرزیدم و ناگاااااه…دلم رفت

    آن واژه که با آن پدرم سوخت همین بود.!

  2. زهره خسروی

    مرداد 6, 1395

    سلام سوگند جان

    به سلامتی

    خدا نگهدار

  3. سلام بانوی شاعر

    زیباست …

    سفر بی خطر

  4.  برو خدا نگهدار

     برو خدا نگهدار

     برو که چشمایه من

    منتظرن و بیدار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا