🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 263437) شهریور 27, 1402 

به نام خدا

ناله و فریاد دمی کاش مرا چاره بُدی
بهر خجل گشتن تو گریه نباشد مددی

صد خطرم مشت بزد بهر تو تا دست کشم
جان که بخواهم بدهم صد نَبُوَد آن عددی

هر سخن از عشق کند خصم بلای جان آن
غم بُوَدَم بِه که بُوَد در دل دیگر حسدی

گر که فغان نهان کنم یاد تو را برون کنم
چنگ تو اندر دل من هست برایم ابدی

غنچه خندان شود این دل چو بگویم از وصال
غیر تو و غیر دلم نیست مرا معتمدی

 

شعر: امیر اصلانی / امین اصلانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :