🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 263896) شهریور 28, 1402 

 

چون جان به ره عشق تو بازیم، صنم!
یک جان چه بُود هزار جان هم بدهم

وقتی که وصـال توست جان ابـــدی
ما را چه هراسی است در این راه و چه غم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 28, 1402

    سلام

    موفق باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا