🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر عمر

(ثبت: 263426) شهریور 25, 1402 

به نام خدا

می رسدم گوش مقال زمان
راه روم، راه چو باد وزان

دل که فسردی و کشیدی تعب
تا که محقق شودت آن طلب

گرچه رسیدی به مرادت ولی
چند دمکی عمر نماندت ولی

عمر گرانمایه نیابی دگر
چند دمکی لذت هستی ببر

بهر تماشا و تفرّج نشین
بر لب جویی گذر عمر بین

 

شعر: امیر اصلانی / امین اصلانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش دریابار

    شهریور 25, 1402

    سلام
    درود بسیار بر شما شاعر بزگوار
    بسیار زیبا و پند آموز
    قلم سبزتان شکوفا
    لطف تان مستدام
    موفق باشید و جاودان