🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امین / امیر اصلانی

 

چون جان به ره عشق تو بازیم، صنم!

رباعی

خوانش: 146

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

بسم الله الرحمن الرحیم

شعری از عمق روانم که روان کرده تو را

غزل

خوانش: 158

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

به نام خدا

ناله و فریاد دمی کاش مرا چاره بُدی

غزل

خوانش: 128

سپاس: 0

بسم الله الرحمن الرحیم

به بوی خوش خلافِ سوی خود خاطر به گلزار

غزل

خوانش: 120

سپاس: 0

به نام خدا

می رسدم گوش مقال زمان

مثنوی

خوانش: 130

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بسم الله الرحمن الرحیم

«عمر گل»

رباعی

خوانش: 140

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

به نام خدا

صد فتنه شود در دل با طلعت آن رویت

غزل

خوانش: 155

سپاس: 1

بسم الله الرّحمن الرّحیم

شب افروز

غزل

خوانش: 138

سپاس: 0

به نام خدا

شعر کوتاه

ترانه

خوانش: 133

سپاس: 0

بسم الله الرحمن الرحیم

در طبیعت چیز ها آمد پدید

مثنوی

خوانش: 62

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رباعی

خوانش: 62

سپاس: 0

بسم الله الرحمن الرحیم

نگین زمین

مثنوی

خوانش: 175

سپاس: 0

بسم الله الرحمن الرحیم

تک بیت

تک بیت

خوانش: 127

سپاس: 0

بسم الله الرحمن الرحیم

هزاران چشم می بیند تو را ننگر به آن ها

غزل

خوانش: 49

سپاس: 0

به نام خدا

گفتم به خودم اگر رسد هربارم

رباعی

خوانش: 154

سپاس: 0

بسم الله الرحمن الرحیم

طمع

مثنوی

خوانش: 125

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

فریاد که خانه ی دلم سوخت ، او

رباعی

خوانش: 135

سپاس: 1

 

زخم عشقی دارم و آن دردِ سودای تو را

غزل

خوانش: 97

سپاس: 0

 

تا دسترسم به درگهت ای جافی

رباعی

خوانش: 136

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

بسم الله الرحمن الرحیم

گوهر امید

مثنوی

خوانش: 160

سپاس: 0