🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 267765) اسفند 2, 1402 
عشق

 

سایه ها
روی یک پاشنه می رقصند
پیاده رو
از عشق می خواند

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. برهان جاوید

    اسفند 2, 1402

    درود
    بسیار زیبا
    موفق و پیروز باشید
    🌺👏👏👏🌺

  2. شیدا شهبازی

    اسفند 2, 1402

    سلام و درودسپاس از حضورتان
    در پناه خدا
    💐💐💐

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 3, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    ❤️🌸❤️

    • شیدا شهبازی

      اسفند 4, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از شما❤️❤️💐💐

  4. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب

    زیبا بود قلمتان تابان 🌺

    • شیدا شهبازی

      اسفند 4, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🙏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا