🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطرِ آویشنِ کوهی

(ثبت: 4092) اردیبهشت 30, 1396 
عطرِ آویشنِ کوهی

گُلواژه هایِ حِسّ من
که چون زورقی در دل شناورند
در کوهپایه هایِ بارانی  
از بُویِ خوشِ نیلوفران هم
مُعطّر و دلرباترند !
تا زرّین ترین کشتزارها
با عطرِ آویشنِ کوهی ،  بلند شوند
و اُفقی زیبا را رقم زنند !

……………

م جعفری

……………