🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر تنت .

(ثبت: 3674) اسفند 27, 1395 

هوای کوی دلم …

پر شده از عطر بهار نارنج.

حس میکنم .

عطر تنت را …

ثانیه ….

ثانیه ..

 خبر میدهد ..

آمدنت را .

میترا دلفان آذری ..

1394/3/3

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):