🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر .

(ثبت: 3686) اسفند 29, 1395 

بوسه می زنم بر دو دستان پر مهر تو …مادر 

زغم و رنج روزگار …

بهم ریخت پیکر جوان تو …مادر 

قبول حق اگر باشد .

نماز عشق .

آغوش مهربان توست ..

قبله ی حاجتم …مادر 

میترا دلفان آذری  

فرخنده زاد روز سرور دو عالم خانم فاطمه زهرا علیه س را  

به مدیریت محترم  و شما دوستان بزرگوار تبریک عرض میکنم 

اجرتان با خانم فاطمه زهرا علیه س 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):