🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش پای تو بر ماسه ها بود .

(ثبت: 3646) اسفند 25, 1395 

نقش پای تو …

در ساحل دریا ..

بر ماسه ها بود .

و یاد عشق تو را زنده می کرد .

خشم دریا …

امواج خروشان ..

و یاد تو بود  و من .

ناگهان موجی آمد .

نقش پای تو را کرد پنهان .

خاطرم سخت آشفته شد و پریشان .

و چشمه ی چشمم جوشان ..

و آرزوهای نا گفته ی من ..

هم چون حباب  های سرگردان …

بر روی موج ها خروشان .

میترا دلفان آذری

1395/4/4

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):