🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر پونه

(ثبت: 231301) شهریور 13, 1399 

 

رمیدند
مارهایی که
در آستین پروریده بودم
از عطر تند پونه وحشی
که لبان تو
بر مشام خانه ام آویخت

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 13, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 13, 1399

    درود بر شما

    زیباست

    💐💐💐

  3. مینا یارعلی زاده

    شهریور 13, 1399

    بسیار عالی و خواندنی، احسنت👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا