🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر کوچه

(ثبت: 210360) خرداد 10, 1398 

پیرهنی ،آویخته در باد
عطر تن، لخت خاطره ای
پیچیده در کوچه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 10, 1398

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا