🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماشه ای در ذهن

(ثبت: 209582) اردیبهشت 11, 1398 

در پشت نقاب شب،
تیک‌تاک‌ساعت
ملحفه ای‌سپید
وتختی کنارپنجره
ومرور یک رویا
تک فشنگ،اسحله ی دیوار
غم پنهانی چشم هایش
و سکوتی که از زبان جاری شد
صدای ماشه ی کشیده شده
و
دست هایی سرد
و
جسمی به تنگ آمده
ذهنی الوده به عصیان
و
روحی مملو پریشانی
زبانی که لکنت گرفت
و طغیان دردی در مخ
لب هایی که بسته شد
وقلب یک، لحضه ایستاد
سرنوشت پایان یافت
وتنها
یک ماشه بجاماند

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا