🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گوش دیوار

(ثبت: 209403) فروردین 29, 1398 

مانند کودکی در جنگ،
اندوهگین،
وکلبه ای اسیر دست سرباز ی از،دشمن
تنهایی،پرستویی در سوگ‌ عشق
وقصه های تکراری در گوش دیوار،
صوت بلبلان لاله زار
و موج سکوت اسارتگاه،
وخروش هرصبح چلچله ها
وستاره‌ای درحال‌مرگ

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اهورا (درویش) دولتی

    فروردین 30, 1398

    سلام جناب قاسمی عزیز درود برشما متاسفانه با تصویر سازی که کردم حالمان خوش نشد.مانا باشید

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 2, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا