🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی قاسمی (مرد تنهای شب)

جنگلی سر سپرده

به آواز،

سپید

خوانش: 311

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

پیرهنی ،آویخته در باد

عطر تن، لخت خاطره ای

شعرنو-نیمایی

خوانش: 297

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

جنگلی‌آسوده از غبار

و

شعرنو-نیمایی

خوانش: 306

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

در پشت نقاب شب،

تیک‌تاک‌ساعت

شعرنو-نیمایی

خوانش: 483

سپاس: 2

مانند کودکی در جنگ،

اندوهگین،

سپید

خوانش: 382

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

مرگ من فرا خواهد رسید برساحل گورستانی خموش

و پایانی پراز انتظار

سپید

خوانش: 347

سپاس: 2

بگذار بگویند

انان که بی خبرند

شعرنو-نیمایی

خوانش: 239

سپاس: 1

شعر است زندگی،

فنجانی چای

شعرنو-نیمایی

خوانش: 230

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

میخواستم‌ بروم

دربه در جاده ها بودم!

شعرنو-نیمایی

خوانش: 272

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 هر نگاه تو را یادیست در من

و هر دشت مرا خاطره ای

سپید

خوانش: 224

سپاس: 0

تعداد نظر: 4