🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمو عباس نیومد …

(ثبت: 262097) تیر 30, 1402 
عمو عباس نیومد …

عمـو عباس نیــومد …

خیمـه همــه منتظـر
وای عمـو جون نیومد
نالــــه هــای سکینه
تـو خیمـه باز درومـد

رفته به ســوی فــرات
علقمــــــه آب بیــاره
لبای خشک و زخمــی
غم تـو دلا مـی کـــاره

بــرلب شـــط فــرات
مشکی گرفته بردوش
دشمنـــا حلقــه زدن
صف کشیدن روبروش

قــدرت دوتــا دساش
دارن چکـــار می کنن
دشمنـــا دســه دسـه
همش فـــرار می کنن

تیر مـی اومـد هر طرف
عمــو کـه دست نـداره
چطور می خواد تیرورو
از تــــو چشاش دراره

از مشکش آب می ریزه
عمــو به فکـــر طفلاس
خیمــه عـــزا گــرفتن
واسه عمـــویی عباس

آب فــرات شد خـــجل
خشکــی لبهـاشو دیـد
بـوسه زد بر دست او
شهــد گـــلارو چشـید

دلا همـــش محـــرم
می رن به سوی عباس
پرچمـــا بالا مــی رن
با رنگ و بوی عباس

دعــا کــن این نوشته
مــرحــــم دردا بـاشه
دعــــا کنیم ابوالفضل
پناهـــه مــاهـا باشه
***
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مهرداد مانا

    تیر 30, 1402

    سلام .. دلپذیر و خواندنی سرودی

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1402

    سلام و درود و ارادت
    و عرض تسلیت

    • سلام و عرض ادب و تسلیت خدمت شما همشهری بزرگوار و شاعرم
      ممنون از حضور همیشگی شما در کلبه اشعارم
      موفق باشید و همیشه شاعر بمانید

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1402

    السلام علیک یا اباعبدالله
    و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
    علیک منّی سلام الله
    ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
    و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    و علی علیّ بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین ❤️🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1402

    مه “مازندرانی ها” ء مثنوی ره نخونسّی؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا