🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید غدیر ، عید ولایت

(ثبت: 6518) شهریور 6, 1397 
عید غدیر ، عید ولایت

بنام خدا
 

  ” عيد غدير، عيد ولايت “

تفسیر منا، موسم قربان،غدیر است
سنگ محک خصلت ایمان،غدیر است

” اَکملتُ لَکُم دین وَ اَتممتُ عَلَيكُم “
اَلیوم،در اين آیه ی قرآن، غدیر است

معبود به محبوب خودش وحی فرستاد:
” تنها هدف خلقت انسان، غدیر است”

هنگامه ی محشر همگی خوب بدانید:
برگ گذر فرد مسلمان ، غدیر است

دیروز اگر زیر درختی شده بیعت
کامل شده ی بیعت رضوان، غدیر است

 

    ……………
  علي_رفيعي_اميد

⚘⚘⚘⚘⚘⚘

عید سعید غدیر خم ، عید امامت و ولایت  بر تمام مسلمین مبارک باد

⚘⚘⚘⚘⚘⚘

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا