🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غرق عشق

(ثبت: 250591) شهریور 7, 1401 

 

هنوز طلوع نزده بود
من به ساحل دریایی
در پی امواج گیسوانت بودم
دم غروب بود
سیلاب تند بارانی
می برد با شتاب مرا
سمت کوچه ای که
صدها بار
نوشته ام نامت را
بر سینه دیوارهای کاه گلی آن
شکر خدا
غرق نشدم اما
یهو
سر از
بهشت چشمانت در آوردم
وای از این دوست داشتنت
که هیچ
زمان و مکان نمی داند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 7, 1401

    احسنت
    زیبا سروده اید
    در پناه خداشادکام باشید
    🌸🌸🌸🙏

    • رحیم فخوری

      شهریور 7, 1401

      ممنونم بانو شاعره سرکار خانم خیاط پیشه 🙏⚘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا