🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 و عشق

(ثبت: 250403) شهریور 1, 1401 

 

آفتاب خم شد
بوسید گل آفتابگردان را
چکاوکی
در مخمصه تیزی خارها
به هر جان کندنی بود
نوشید شبنمی
از لب غنجه نورسی
وعشق ناغافل
شکفت گلی از گلش

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 1, 1401

    سلام و دود

    خیرمقدم 🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 2, 1401

    به به
    درود بر شما
    موفق باشید
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا