🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریق رحمت

(ثبت: 3215) بهمن 7, 1395 
غریق رحمت

بسمه تعالی

در انتظار طلوع بهار ودولت عشق
قلوب منتظرانش غریق رحمت شد

به جست و جوی طلوع رخش زمستان هم
عظیمت دو جهان کرد و فصل هجرت شد

تمام منتظران از شفاعتش مستند
برای منتظرانش نسیم عصمت شد

به آسمان و زمین نور روی او تابید
ستاره مست رخش گشت و غرق عشرت شد

گذر به عرش چو زد جنبشی به بار آورد
برای اهل سما مژده و بشارت شد

کسی که میکده اش را به دل زیارت کرد
ز شرک و کفر تهی،ایمان او مرمت شد

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    بهمن 7, 1395

    درود دوست من …

  2. سوگند صفا

    بهمن 8, 1395

    غریب آقام….آقای غریبم..خیلی زیباست…..اللهم عجل الولیک الفرج…..در پناه خدا باشین…یاعلی

  3. نگار حسن زاده

    بهمن 9, 1395

    درود بر شما

    زیباست

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا