🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل نغز

(ثبت: 234976) دی 8, 1399 

 

تپش نبض مرا باز تو نادیده بگیر
پند و اندرز مرا باز تو نادیده بگیر

برگ سبزیست دل افتاده به زیر پایت
تحفه ی سبز مرا باز تو نادیده بگیر

با اشارات نظر حرف دلم را گفتم
گفته ی رمز مرا باز تو نادیده بگیر

من و تو همسفر جاده ی عشق و امید
بهترین فرض مرا باز تو نادیده بگیر

من اسیر توام و فارغی از احوالم
عشق بی مرز مرا باز تو نادیده بگیر

با همه گفتی و خندیدی و آزرده شدم
گله و عرض مرا باز تو نادیده بگیر

به دل اندازه ی این فاصله ها مدیونی
طلب و قرض مرا باز تو نادیده بگیر

مکن آزرده مرا ورنه زکویت بروم!
سخن طنز مرا باز تو نادیده بگیر

درد دل بود که گفتم گله اش فرض مکن
غزل نغز مرا باز تو نادیده بگیر

95/08/22

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. چون همیشه عااالی
    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا