🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم زده

(ثبت: 219722) دی 7, 1398 

 

ای دل به دشت و کوه و به صحرا چه میکنی؟
اینگونه غم گرفته در اینجا چه میکنی؟

یک عمر با تو بودم و غمگین ندیدمت
اینگونه،دل میانه ی غم ها چه میکنی؟

دوران عاشقی تو که شاعر نبوده ای
همراه شاعری لب دریا چه میکنی؟

این عمر رفت و زشتیِ ما هم به سر رسید
با روی حور و صورت زیبا چه میکنی؟

اول برای من صحبت پروانه کرده ای
اکنون تو عشق! با من شیدا چه میکنی؟

ای عشق، دلربا دگر از دست ما که رفت
همراه درد با من تنها چه میکنی؟

صابر ستوده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما
    زیبا بود
    زنده باشید و برقرار و طبعتون جاری
    🌹🌹🌹🌹

  2. درود و مهر شاعر گرامی
    زیبا بود و پر احساس
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا