🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم هجران…

(ثبت: 221983) بهمن 15, 1398 
غم هجران…

 

«به نام خدا»

به آنکه در غمِ هجران شراب مینوشد…
نگو چرا همه شب بی حساب مینوشد!
«برایِ اینکه دمی بی خبر شَوَد از خود»
وگرنـه میـرود از کـوزه… آب مینوشد.

«مهران اسدپور»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):