🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریب…

(ثبت: 225274) فروردین 25, 1399 
فریب…

 

«به نام خدا»

ای کاسبِ دین ببند دکانت را
بردار و ببر به خانه ایمانت را
از خیرِ فریبِ خلقِ عامی بگذر
در کاسهٔ خونشان نزن نانت را.

«مهران اسدپور»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):