🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فزت برب الکعبه

(ثبت: 268818) فروردین 15, 1403 

 

شمشیر جهل و قساوت ، فرق قرآن را درید

در زمین عشق ، عاشق ، شاه خوبان را درید

آه آه جود و سخاوت اصل میزان را درید

عابد و عالم، عدالت، کل ایمان را درید

اللهم العن قتلة أمير المؤمنين ع

اثرعطاءالله حبیب یار ،۹’۱’۱۴۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا