🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق آتشین

(ثبت: 269269) اردیبهشت 2, 1403 

عشق آتشين

دوست دارم اندر عشقت اي گل زيبا بسوزم
خاك گردم كوزه گردم باز سر تا پا بسوزم
بر دلم گل هاي آتش داغ رخسار تو زد
مشتعل ميدارمش شايد با اين گل ها بسوزم
پرتو افگنده است عشقت بردلم اي نازنين!
پرتوش سوزنده تر خواهم به حدي تا بسوزم
دوست دارم آتش مهرت مرا دايم بسوزد
تا با اين عشقت هميشه يا بسازم يا بسوزم
ني به مثل شمع و ني چون بيكر پروانه اي
بلكه چون خورشيد صبح و شام بي پروا بسوزم
چشم زيبايت خزان زنده گي با خود ببرد
در تلاشم فصل پايز ستمگر را بسوزم
خيلي ها دنيا تو را جور جفاي سختي دا
در توانم نيست ورنه جِرم اين دنيا بسوزم
آن قدر آزرده ات كردند جمع وحشيان
كز برايت خويش با هيزم غم ها بسوزم
گرجدا ظالم نمود راس تو را از پيكرت
به اميد لحضه يي كه دست ظالم را بسوزم
آنكه پامالت نمود روزي سزايش ميرسد
بيدرنگ آنروز شايد صاحب پاها بسوزم
حبيب يار جا داده اي بر سينه عشق
آتشين بي قرارم تا بدن را طور برق آسا بسوزم

!@#@!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا