🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای دوست!

(ثبت: 268887) فروردین 18, 1403 

 

شاد و خرم ، سبز باشی چون بهار
با طراوت ، تن سالم ، عمر هزار
دوستانم از گهر قیمت بهاست
دوست شان دارم همه لیل النهار

اثر عطاالله حبیب یار
تحفه یی کم بها تقدیم همه دوستان ، همه شما در قلبم جا دارید ، در فشانی نیست واقعیت را بیان میکنم.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا