🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رمضان المبارک الوداع

(ثبت: 268917) فروردین 19, 1403 

 

الوداع ای ماه عزت الوداع

ماه ایمان و فضیلت الوداع

ماه فرقان و نزول حرف حق

نشر انوار حقیقت الوداع

کینه و جرم و گناه پاکی دل

ماه عفو، محو معصیت الوداع

حبس شیطان، حبس ظلم و حبس خشم

ماه مهر، عشق و عطوفت الوداع

پاکی دل ، پاکی روح و بدن

ماه عصمت هم طهارت الوداع

لطف حق بارانی، جود بی منتها

ماه خیر و فضل و نعمت الوداع

عفو و احسان ، جود و بخشش بی بدیل

ماه پر فیض و سخاوت الوداع

بنده گی و ذکر حق فیض بلند

ماه طاعات و عبادت الوداع

فرق عاشق میشکافت، دون صفت

وصل عشقاق با شهادت الوداع

هر عمل ضرب هزاران میشود

بیحساب است قدر و قیمت الوداع

ماه خود سازی و هم خود محوری

ماه تمرین و ریاضت الوداع

ماه انسان سازی و پاکی نفس

ماه عصمت هم طهارت الوداع

کسب جنات النعیم سهل و سریع

ماه اخذ مُلک جنّت الوداع

ناله و گریان حبیب یار بایدی

می رود این ماه وحدت الوداع

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا